Call Me Maybe
sweet owner



Diaries Owner Linkies

Hello! Iesya here. Thank's for the visit btw. Do leave your footprint on my tagboard okay? And don't forget to hit FOLLOW button okay? Thank you..:)



Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Iesya Miryana



maafkan aku sayang ;)

                            





maafkan aku sbb tak pernah nak menghargai cinta kau.
maafkan aku sebab tak pernah nk menghargai sayang kau.
maafkan aku sebab aku alpa degn kisah silam,aku leke.
maafkan aku sebab tak pernah nk mnjga aty kau.
maafkan aku sayang.
aku bukan yang terbaik tok kau.
TAPI.
aku janji,aku akan cuba mnjaga kau lebih dri aku mnjaga die.
aku janji. aku tak akan menyakiti cinta suci kau lagi.
aku janji. hanya kau yang terbaik utnk aku.
aku janji. aku tak akan mempersiakan sayang kau tok aku.
(^_^)
terima kasih kerana sabar dgn semua nya sayang.
dgn karenah aku,
dgn tamparan aku.
dgn ggtan aku.
dngan mulut aku,
dgn kata2 kesat aku.
SEKARANG.
aku sedar.
yang lama tak akan pernah kembali.
hanya kau yang sudi bg cinta dan kasih kau tok aku.
walaupun aku tak secantik gadis lain.
walaupun kau boleh dapat yang lain. tapi kau hanya mahu aku.
THANKS,
sebab dah bukak pintu haty aku.
tok terime cinta kau.
sayang kau.
thanks tok pengorbanan kau ;)
THANKS
jugak tok abang and mmy kerana telah sedarkan aku,
yes. I LOVE U! ;)

HOPE KAU AKAN MAAFKAN AKU.
BAGILAH AKU PELUANG.
PELUANG DI MANA,KAU TAK AKAN PERNAH SILAP KERANA MEMILIH AKU ;)