Call Me Maybe
sweet owner



Diaries Owner Linkies

Hello! Iesya here. Thank's for the visit btw. Do leave your footprint on my tagboard okay? And don't forget to hit FOLLOW button okay? Thank you..:)



Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Iesya Miryana



lepas mengidam :)

pengpahm je la. kalau dah 2 tahun stgh dduk kat 1 tempat. siang malam keje makan. kalau dah jauh. pergh! semangat kene kuat jugak uh nk dapatkan makann yang kita suke/ pheww. tpi kan.. nasib baik la aku ade kawan yang sgt2 memahami. thanks tok si cantik IERA. mane je aku nk makan. bukan aku je. si anna and naim pun same. mesti dye bawak. sayang kawan katanya. ;) ape yang aku idamkan? sup ekor ayunie,sushi,otak2 kempas,bondi! argh. sedapnyaaaaaaaaaaaa. MCD pun nasib baik dah dapat. weheee! ;)

thanks jugak tok my lovely baby ;) siang malam asyik sumbat mulut aku dgn makann. gemuk. makin gemuk. xpe. gmuk bahagia. insyaAllah :). hary khamis balik kemaman dah.! so. i will miss this place. so much! banyak kenangan jatuh duduk kat sini./ tetapi..... tempat aku skg sebelah mak aku. oh ibu. rindu!