Call Me Maybe
sweet owner



Diaries Owner Linkies

Hello! Iesya here. Thank's for the visit btw. Do leave your footprint on my tagboard okay? And don't forget to hit FOLLOW button okay? Thank you..:)



Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Iesya Miryana



sehari bersama ;)




dark flight!
ahhh. rasa mcm rm9 uh tak berbaloi.
sebabnya aku cakap mcm uh.. aku kan jnis suke tgk cite seram.
sekali cite nie.. oke. i expect more. sebab kan kebiasaannya cite dri thai kan kalau seram,mesti seram abis! tapi yang nie. adoi. dengan kelakar nya. rasa mcm nk tendang2 je.
haha. tapi tak mmpu la kan. dh beli. tgk je la. nasib baek la si katek uh ade. ade la peneman. huhu./ kalau tak. mybe tidor. oh no. tapi. overallm cite dye okey2 la. still ade babak sram. so. bukan nak cakap sgt pun sal cite nie. nak cakap sal semalam. keluar dgn si katek. dating? oh tak. kami just keluar hilangkan bosan. haha. :D smbil2 jalan. si katek tuntut adiah bday. botak kpale melayan kerenah dye. sebab nya. aduh. demanding gile. boleh gile aku mcm nie. last2. aku ambil kesmptn di dalam kesulitan. haha. tgh2 gadoh. aku blah jap. belikan bear. bg. tahu kau nk tersenyum. btw. sbnrnya tak tahu nk belikan ape. dah ternmpk kau pgg bear uh mcm minat. then kau cakap nk bear. so. mybe bnde uh yg terbaik kot. tak suke. sile buang. eh jangan buang. bagi la aku balik. haha. sbbnya aku suke bear uh. sebab kau. aku relekan ;) ape lagi yang kami buat? bowling! shittttttt!! katek menang. hahaa. asal la aku boleh kalah dgn katek?? oh no! oh. mybe sbb aku tak makan lagi kottt. hahahah. ahh alasan. sedangkan yeala. si katek uh mmg tererrrrrrrrrrr. hahhhh! yang paling best lekuar dgn dye. ade kenangan yang kadg2 buat aku gelak sorang2. hahaha.
aku dgn dye dah nk balik. then gadoh. shitt. dye alwaz buat mood aku grrr!!! then. aku bengang tanpa cakap bye. train smpai aku tinggalkan dye. hihihihhihihih. kesian! padan muke kau. geram aku!!! k la. penat la. nk smbg buat report. tadi iera tegur ckap aku laju menaip, hellllo! blog boleh la laju. reprt? tersangkut aku. hahaha :D