Call Me Maybe
sweet owner



Diaries Owner Linkies

Hello! Iesya here. Thank's for the visit btw. Do leave your footprint on my tagboard okay? And don't forget to hit FOLLOW button okay? Thank you..:)



Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Iesya Miryana



kepenatan ;)





                               




aku penat. penat slalu nk bergaduh dengan kau. knapa? kenapa hubgn kite slalu di uji mcm ni? shittt la! sumpah der. aku dah tak tahan. im sick wif all this. penat tahu. bile baru je haty nk gmbira,ade je gaduhnya. ade je yang tak kene. yes. aku mengaku. kadang2 semuanya salah aku kan. salah aku yang tak tk tahu nak jaga haty kau kan? aku yang teruk kan? aku yang salu buat kau sedih kan? ahh! bile haty aku mula nk mencintai kau,menerime kau. kenapa ade je dugaan mcm ni? aku benci semua ni. adakah kau mmg bukan tok aku? ;)
ah! pape la. yang penting. kau kene tahu satu je. ----->